Discuskwekerij de Parel
u bent hier: VoorpaginaForumDiscus VissenAlgemene Discusvis vragen › 1 discus die afgestoten word

1 discus die afgestoten word

#71764 Geplaatst door Rob Nederlof op zondag 19 februari 2012 19:27:36
  • Rob Nederlof
  • Bestuurslid DCH / Moderator
  • Sinds: 12-11-2010
Jan,

Toets Crtl + ALt + pijn naar beneden, en ja zal zien dat de slang wel degelijk rechts zit...
Hier moet ik maar eens een andere tekst neer zetten.
#71765 Geplaatst door gerie rutjes op zondag 19 februari 2012 20:47:35
haha

dat klopt helemaal het slangetje zit links.

gr gerie

#71770 Geplaatst door Rick Schipper op maandag 20 februari 2012 00:43:32
Hahaha...zat ook al te zoeken!

Ik heb dat opgelost met een klein binnenfiltertje! Kost niet veel en houdt de boel ook een klein beetje schoon...Wat planten ervoor en het valt niet op! Heb er een klein buisje op geplaatst en zorgt ook gelijk voor wat extra oppervlakte beweging

Maar er zijn natuurlijk vele wegen die naar Rome leiden..

Ik heb ook zo'n achterblijver gehad..werd constant bij het voer weggehouden.
Na een maand of 6 was hij het zat,en nu is het een van de grootste schijven in mn bak! Dus ik zou zeggen..hou t in de gaten en voer inderdaad op meerdere plaatsen. Maar het zal vanzelf goed komen denk ik!

#71844 Geplaatst door gerie rutjes op woensdag 22 februari 2012 14:57:31
Een klein binnenfiltertje is inderdaad ook wel een mooi oplossing ik heb het pompje nu boven in de bak geplaats dus het slangetje is nu verleden tijd.

Gisteren toen ik naar de bak keek waren alle discussen erg schrikachtig en eten deden zo ook lang niet zo goed als ze deden.

Ben dus op onderzoek uit gegaan en kwam er achter dat de temp naar 24.2 graden was gezakt ben het nu langzamerhand weer aan het opvoeren en hoop dat het dan goed gaat komen weer.

Gr gerie

#71847 Geplaatst door Dennis Waage op woensdag 22 februari 2012 16:03:48
Is je verwarming kapot dan?
Als je eerlijk bent mag je alles zeggen! (maar je hoeft niet alles te zeggen)
#71848 Geplaatst door gerie rutjes op woensdag 22 februari 2012 16:28:46
Nee de verwarming is niet kapot

Het is een verwarming in de filterpot eheim pro 2

Bij het regel kastje wat daarbij zit was de temp omlaag gedraait denk dat er iets tegen aan is gekomen.

Gr gerie