Luc's 2 meter met discus en biotodoma cupido
-
- Dennis Zinsmeester
- Lid
- Sinds: 08-07-2011
Ik Denk dat je discussen het prettiger vinden als je ze op 30 graden houd, maar als ik je goed begrijp kan dit niet i.v.m. je andere vissen?
Gr Dennis
Gr Dennis
600 ltr bak ( 150-80-60 ) bioloog eronder van ca 260 ltr... gevuld met 11 maal piwowarski
-
- Luc de Vlieger
- Lid
- Sinds: 28-12-2011
Ik heb de temp. 1 graad opgeschroefd naar 29 graden, heb het idee dat ze dat al als prettiger ervaren, voorzichtig hebben ze vanochtend eindelijk wat artemia gegeten, gingen ook niet weg toen ik de klep opende dus hopelijk worden ze met en met wat minder schuw.
Sinds kerst pinnacle studio 14 in huis, vanochtend maar eens mee geƫxperimenteerd. Helaas is mijn camera binnenshuis niet zo goed als hoe hij buitenshuis presteert.
Hier het resultaat waarin het verloop is te zien van de dag dat de manen werden opgehaald, en de dag van gisteren en vanochtend.
http://www.youtube.com/v/Fi6HYNjGWRY?version=3&feature=player_detailpage
Sinds kerst pinnacle studio 14 in huis, vanochtend maar eens mee geƫxperimenteerd. Helaas is mijn camera binnenshuis niet zo goed als hoe hij buitenshuis presteert.
Hier het resultaat waarin het verloop is te zien van de dag dat de manen werden opgehaald, en de dag van gisteren en vanochtend.
http://www.youtube.com/v/Fi6HYNjGWRY?version=3&feature=player_detailpage
-
- Luc de Vlieger
- Lid
Schijnbaar heb ik mijn bandbreedte overschreden bij photobucket, alles wordt vanaf 16 jan. weer zichtbaar. Heb een nieuw account gemaakt voor de nieuwe foto's.

-
- Luc de Vlieger
- Lid
Discussen worden met de dag vrijer, en eten al granulaat en vlokvoer :D
-
- Dennis Zinsmeester
- Lid
- Sinds: 08-07-2011
Das goed nieuws Luc... Geduld is een schone zaak he..
600 ltr bak ( 150-80-60 ) bioloog eronder van ca 260 ltr... gevuld met 11 maal piwowarski
-
- Luc de Vlieger
- Lid
-
- Rob Nederlof
- Bestuurslid DCH / Moderator
- Sinds: 12-11-2010
Hier moet ik maar eens een andere tekst neer zetten.
-
- Luc de Vlieger
- Lid
2 van mijn discus zitten met eitjes, het is niet goed te zien maar onder de vis op de tak kun je vaag eitjes onderscheiden....

-
- Chris Kroesen
- Lid
- Sinds: 27-09-2007
das een goed teken, hebben de vissen het naar hun zin.
mooie foto's trouwens van de rest.
mooie foto's trouwens van de rest.
185x45x50 400 liter malawi rovers