Hallo Mensen
-
- pascal van roosendaal
- Lid
- Sinds: 12-12-2011
welkom, ben zelf ook onlangs overgegaan naar discussen. Is inderdaad andere koek blijft wel leuk en toch een aqaurium. leuke visjes trouwens ben benieuwd naar de kleuren als ze groot zijn
-
- Erwin Walstra
- Lid
- Sinds: 15-12-2011
Hallo mensen,
Nog even een update! ben een tijdje geleden begonnen met discusvissen, ben speciaal naar een kweker geweest voor leuke Santarem discussen. Nou ja. Onder-
tussen zijn er door ziekte nog twee over van de zes. Vet balen!
Maar ja, ik ben niet echt nog een prof. dus dit gebeurt wel eens. Maar gisteren
heb ik toch nog eens een fotootje naar de kweker gestuurd omdat mijn discussen er toch iets anders uitzien dan ik van Santarem had voorgesteld.
Nou blijk ik twee Leopard discussen te hebben! Gelukkig pakt de kweker het wel goed op(leuk aanbiedinkje), en vind ik ze ook wel mooi eigenlijk, maar toch! best gek!
Nog even een update! ben een tijdje geleden begonnen met discusvissen, ben speciaal naar een kweker geweest voor leuke Santarem discussen. Nou ja. Onder-
tussen zijn er door ziekte nog twee over van de zes. Vet balen!
Maar ja, ik ben niet echt nog een prof. dus dit gebeurt wel eens. Maar gisteren
heb ik toch nog eens een fotootje naar de kweker gestuurd omdat mijn discussen er toch iets anders uitzien dan ik van Santarem had voorgesteld.
Nou blijk ik twee Leopard discussen te hebben! Gelukkig pakt de kweker het wel goed op(leuk aanbiedinkje), en vind ik ze ook wel mooi eigenlijk, maar toch! best gek!
-
- Rob Nederlof
- Bestuurslid DCH / Moderator
- Sinds: 12-11-2010
Zo, das een flinke uitval, 4 van de 6 in 2 maanden tijd.
Heb je ook nog kunnen achterhalen wat de oorzaak is geweest?
Heb je ook nog kunnen achterhalen wat de oorzaak is geweest?
Hier moet ik maar eens een andere tekst neer zetten.
-
- Wiets Star
- Lid
- Sinds: 05-05-2010
ben ook erg benieuwd naar de mogelike oorzaak.
huidig- Rio 400
- 5 discussen
- kardinaaltjes
- Cory Pandas
- Wat L-nummers
toekomst (dit jaar nog)
Trigon 350
zeeaquarium erbij.
- 5 discussen
- kardinaaltjes
- Cory Pandas
- Wat L-nummers
toekomst (dit jaar nog)
Trigon 350
zeeaquarium erbij.
-
- Erwin Walstra
- Lid
- Sinds: 15-12-2011
Hallo mensen,
We zijn inmiddels een poosje verder en de twee over gebleven doen het goed.
Maar ik vond de kleuren die ze kregen steeds minder op een Santarem discus lijken. Heb toch een een fototje gestuurd en het bleken Leopard te zijn. Opzich een leuke soort, maar niet helemaal wat ik wilde.
Erwin
We zijn inmiddels een poosje verder en de twee over gebleven doen het goed.
Maar ik vond de kleuren die ze kregen steeds minder op een Santarem discus lijken. Heb toch een een fototje gestuurd en het bleken Leopard te zijn. Opzich een leuke soort, maar niet helemaal wat ik wilde.
Erwin