Anatome Helena 2slachtig en zijn er risico's?
-
- Frans de Bruijn
- Lid
- Sinds: 16-10-2005
Ben op zoek naar enkele Helena's! Nu is mijn vraag of ze 2slachtig zijn? Een stuk of 5 is dan genoeg voor in mn discusbak? En zouden er risico's zijn als ik ze koop bij iemand die ook discusvissen verkoopt, dus als ze bij de discussen in dezelfde bak zouden zitten? Dit ivm overdracht van een of andere parasiet of wormen? Of is dit te verwaarlozen?
-
- Chris Kroesen
- Lid
- Sinds: 27-09-2007
hoi ik heb er nog wel wat zitten hoor... stuk of 100 denk ik... nadat ik een tornslakken plaag had zijn de helena's over gebleven en zijn het er er eigenlijk teveel nu.
de vissen in de bak zijn niet ziek en een paar maanden geleden nog preventief ontwormt, dus de kans lijkt me erg klein dat jouw vissen ziek worden als je bij mijn slakken zou meenemen.
een stuk of 10 of 20 is wel voldoende denk ik hoor... hoe groot is je bak ?
de vissen in de bak zijn niet ziek en een paar maanden geleden nog preventief ontwormt, dus de kans lijkt me erg klein dat jouw vissen ziek worden als je bij mijn slakken zou meenemen.
een stuk of 10 of 20 is wel voldoende denk ik hoor... hoe groot is je bak ?
185x45x50 400 liter malawi rovers
-
- Frans de Bruijn
- Lid
- Sinds: 16-10-2005
Haha, bedankt voor je reactie
, maar ik heb n uur geleden 6 stuks opgehaald
. Stond iemand op marktplaats ongeveer 10 minuten bij mij vandaan. Was al langer op zoek en dichterbij kan bijna niet!