eindelijk weer eitjes
-
- jeroen-dam
- Lid
- Sinds: 06-11-2011
wat mij opviel binnen een week dat de vissen zich anders gingen gedragen en ook veel mooier kleurden,ook kwam het pubergedrag weer terug en waren er weer diversen bokspartijen waar te nemen. geweldig toch de discusvis met dit soort gedrag. Het wachten was eigenlijk dat het koppel wat ging ondernemen.De man wilde naar mijn idee te graag en vrouw had moeite met kiezen van een mooie man.Ze vond ze volgens mij allemaal wel mooi. De man hield vol en vol en gaf niet op en veroverde haar uiteindelijk toch. Ik verwacht er niet al te veel van maar na dagen poetsen en showen waren er vanochtend allemaal eitjes op de kegel gelegd.
Het koppel heb ik net een maandje ongeveer dus wat het allemaal gaat worden weet ik echt niet, ik vind dit al geweldig allemaal.
ik hou jullie op de hoogte.
jeroen dam
-
- Jason Wu
- Bestuurslid DCH / Moderator
- Sinds: 27-03-2006
Leuk om te lezen :) Foto's!!
-
- jeroen-dam
- Lid
- Sinds: 06-11-2011
sorry had even niet de tijd om even het verloop van de eitjes verder te vertellen aan jullie.
Na een dag van geluk breken er nu dagen van rouw aan.Niet omdat sinterklaas naar huis is maar het geen wat ik al verwachte is helaas gebeurd.
Een van mijn jongste discusvisjes is nu de eigenaar van ongeveer 100 eitjes maar dan in zijn buik.Een natuurlijk iets natuurlijk maar dan wens je natuurlijk zo`n vis wel even buikpijn toe,natuurlijk.
Hij leek wel op een zwemmend paasei met zijn streepjes en kleurtjes op zijn dikke buik.
Dit soort dingen zijn te verwachten en horen er bij,geduld is het medicijn nu.
Groetjes jeroen
Na een dag van geluk breken er nu dagen van rouw aan.Niet omdat sinterklaas naar huis is maar het geen wat ik al verwachte is helaas gebeurd.
Een van mijn jongste discusvisjes is nu de eigenaar van ongeveer 100 eitjes maar dan in zijn buik.Een natuurlijk iets natuurlijk maar dan wens je natuurlijk zo`n vis wel even buikpijn toe,natuurlijk.
Hij leek wel op een zwemmend paasei met zijn streepjes en kleurtjes op zijn dikke buik.
Dit soort dingen zijn te verwachten en horen er bij,geduld is het medicijn nu.
Groetjes jeroen