Vlokken voor tanganyikameer
-
- Riveliño Baarn
- Lid
- Sinds: 10-08-2011
Ik heb nog wat vlokkenvoer voor rovende bonte baarzen..kunnen/willen discussen dit ook eten?
-
- Rick Schipper
- Lid
- Sinds: 11-04-2011
Heb geen idee...Maar als ik er niet zeker van zou zijn dan zou ik het bij mijn eigen vissen niet uit proberen!
Kan me voorstellen dat het misschien tot verstoppingen kan leiden of dat door andere bestanddelen de voedingswaarde niet voldoende is..
zoals ik al zei,ik weet niet of het kan,maar ik zou het persoonlijk lekker bij de bekende soorten voer houden!
Kan me voorstellen dat het misschien tot verstoppingen kan leiden of dat door andere bestanddelen de voedingswaarde niet voldoende is..
zoals ik al zei,ik weet niet of het kan,maar ik zou het persoonlijk lekker bij de bekende soorten voer houden!
-
- Riveliño Baarn
- Lid
Merk jbl..type voer voor rovende bonte baarzen het is vlokkenvoer.
-
- Gerard Schouw
- Lid
- Sinds: 01-09-2010
Ik zou er geen probleem van maken hoor, we voeren ook runderen en gevogelte. Waarom zou je dan geen vis en schaaldieren voeren wat daarin waarschijnlijk verwerkt is?
-
- Riveliño Baarn
- Lid
nou het is ook geen must hoor..ik heb het nog over en mijn vissen die er nu twee weken in zitten eten het granulaat nog niet actief dus ik dacht probeer ook wat met vlokkenvoer.
-
- theo boerboom
- Lid
- Sinds: 21-08-2010
Hoi,
Alles leren eten gaat het beste als de dieren dat van jongs af aan geleerd hebben.
Ik heb de indruk dat dat lang niet altijd het geval is.
Dan is het lastig om de vissen daar later nog aan te wennen.
Groet en succes
Alles leren eten gaat het beste als de dieren dat van jongs af aan geleerd hebben.
Ik heb de indruk dat dat lang niet altijd het geval is.
Dan is het lastig om de vissen daar later nog aan te wennen.
Groet en succes