Ruto Aquarium wedstrijd
-
- DCH_Penningmeester
- Penningmeester DCH
- Sinds: 08-02-2004
Dag beste bezoekers,
Graag wijs ik jullie er nog eens op dat er eenRuto aquarium wedstrijd loopt.
lees onderstaan bericht hierover en meldt je aan! Dat is leuk om te doen en de prijzen zijn ook leuk.
Hier kun je je inschrijven:
http://discusclubholland.nl/news/40-ruto-aquarium-wedstrijd
Bij een aquarium beurs van internationale allure, hoort ook een wedstrijd van internationale allure. De Ruto wedstrijd geeft deelnemers de kans onderling uit te maken wie het mooiste aquarium heeft van Nederland. Bij deze wedstrijd worden de aquaria beoordeeld aan de hand van een beschrijving en foto's.
Het is geen fotowedstrijd, maar een beoordeling van de aquaria.
Inschrijven
Heb je dus een aquarium, en durf je de uitdaging aan dit aan de jury en de hele wereld te tonen; schrijf je dan nu in voor deze wedstrijd en toon de jury de beste foto's van je aquarium.
Jury
Deze jury, bestaande uit juryleden die ervaring hebben met het houden van aquaria, en zij hopen op een veelzijdig van verschillende type aquaria. Of het nu een “Nano” aquarium of een “Discus” aquarium is maakt niets uit. Als wij maar kunnen zien dat u met veel plezier beleeft aan deze fantastische hobby.
Inspiratie
Hoe mooi en inspirerend de natuur kan zijn, komt vaak tot uiting in adembenemende natuurfoto's. Zonder woorden kunnen die uitdrukken hoe de natuur ons verrast en inspireert. Foto's tonen ons schoonheid die voorheen niet werd opgemerkt. Als aquariaan kunt u ook de natuur nabootsen, zodat meer mensen kunnen genieten van deze schoonheid. Maar het verantwoord houden van aquaria is volgens ons de belangrijkste criteria van het houden van een aquarium, want de volgende generaties moeten ook kunnen genieten van moeder natuur.
Zo stuur je een foto in
Stuur drie foto’s en een korte tekst op naar het volgende e-mail adres fotowedstrijd@discusclubholland.nl
Voor deelname moet u een korte tekst schrijven, waarom uw aquarium zo bijzonder is.
(Max twee honderd woorden)
Een foto met een totaal overzicht van het aquarium. ( Liefst alleen het water gedeelte)
Een Close-Up foto van één van de aquarium bewoner
Een foto met de titel mijn mooiste aquarium foto
De foto’s moeten het bestandsformaat “JPG” hebben.
De bestandsgrote per foto mag niet groter zijn dan 1,5 MB
Algemene voorwaarden
Foto's kunnen tussen 1 augustus tot 1 oktober 2011 worden ingestuurd.
In de week van 7 oktober 2011 zullen de winnaars persoonlijk bericht ontvangen per e-mail.
De uitslag wordt vervolgens ook vermeld op Ruto.nl en in het clubblad van DCH.
Het aquarium en de bewoners moeten in uw bezit zijn
Foto’s mogen niet ouder zijn dan één jaar.
Hartelijke groet,
Jan Verkaik, leden en penningen DCH
- Aangepast door Jason Wu (05-09-2011 22:01:09)
Graag wijs ik jullie er nog eens op dat er eenRuto aquarium wedstrijd loopt.
lees onderstaan bericht hierover en meldt je aan! Dat is leuk om te doen en de prijzen zijn ook leuk.
Hier kun je je inschrijven:
http://discusclubholland.nl/news/40-ruto-aquarium-wedstrijd
Bij een aquarium beurs van internationale allure, hoort ook een wedstrijd van internationale allure. De Ruto wedstrijd geeft deelnemers de kans onderling uit te maken wie het mooiste aquarium heeft van Nederland. Bij deze wedstrijd worden de aquaria beoordeeld aan de hand van een beschrijving en foto's.
Het is geen fotowedstrijd, maar een beoordeling van de aquaria.
Inschrijven
Heb je dus een aquarium, en durf je de uitdaging aan dit aan de jury en de hele wereld te tonen; schrijf je dan nu in voor deze wedstrijd en toon de jury de beste foto's van je aquarium.
Jury
Deze jury, bestaande uit juryleden die ervaring hebben met het houden van aquaria, en zij hopen op een veelzijdig van verschillende type aquaria. Of het nu een “Nano” aquarium of een “Discus” aquarium is maakt niets uit. Als wij maar kunnen zien dat u met veel plezier beleeft aan deze fantastische hobby.
Inspiratie
Hoe mooi en inspirerend de natuur kan zijn, komt vaak tot uiting in adembenemende natuurfoto's. Zonder woorden kunnen die uitdrukken hoe de natuur ons verrast en inspireert. Foto's tonen ons schoonheid die voorheen niet werd opgemerkt. Als aquariaan kunt u ook de natuur nabootsen, zodat meer mensen kunnen genieten van deze schoonheid. Maar het verantwoord houden van aquaria is volgens ons de belangrijkste criteria van het houden van een aquarium, want de volgende generaties moeten ook kunnen genieten van moeder natuur.
Zo stuur je een foto in
Stuur drie foto’s en een korte tekst op naar het volgende e-mail adres fotowedstrijd@discusclubholland.nl
Voor deelname moet u een korte tekst schrijven, waarom uw aquarium zo bijzonder is.
(Max twee honderd woorden)
Een foto met een totaal overzicht van het aquarium. ( Liefst alleen het water gedeelte)
Een Close-Up foto van één van de aquarium bewoner
Een foto met de titel mijn mooiste aquarium foto
De foto’s moeten het bestandsformaat “JPG” hebben.
De bestandsgrote per foto mag niet groter zijn dan 1,5 MB
Algemene voorwaarden
Foto's kunnen tussen 1 augustus tot 1 oktober 2011 worden ingestuurd.
In de week van 7 oktober 2011 zullen de winnaars persoonlijk bericht ontvangen per e-mail.
De uitslag wordt vervolgens ook vermeld op Ruto.nl en in het clubblad van DCH.
Het aquarium en de bewoners moeten in uw bezit zijn
Foto’s mogen niet ouder zijn dan één jaar.
Hartelijke groet,
Jan Verkaik, leden en penningen DCH
- Aangepast door Jason Wu (05-09-2011 22:01:09)
Een club oprichten is nix, maar draaiend houden wel!
Word lid! Schrijf je in op: http://discusclubholland.nl/subscriptions/subscribe
-
- DCH_Penningmeester
- Penningmeester DCH
Leuk, al die reacties!
Groet,
Jan.
Groet,
Jan.
-
- Karel van der Heiden
- Voorzitter DCH
- Sinds: 09-12-2004
Jan, onze discusvrienden zijn waarschijnlijk druk bezig om de mooiste foto's uit te zoeken. Dat gaat volgens mij helemaal goed komen want ik heb op dit forum al fantastische voorbeelden gezien. Als daar geen kandidaten bijzitten voor een heel jaar gratis voer dan weet ik het niet meer.
Dus even geduld en je weet niet wat je zit
Dus even geduld en je weet niet wat je zit
-
- DCH_Penningmeester
- Penningmeester DCH
Nou Karel, daar zeg je wat. zeker weten dat er potentiële winnaars tussen zitten.
Vraag is alleen of zij hun foto's ook daadwerkelijk gaan insturen.
Eigenlijk doe hier ik met dezen een oproep voor.
Groetje,
Jan.
Vraag is alleen of zij hun foto's ook daadwerkelijk gaan insturen.
Eigenlijk doe hier ik met dezen een oproep voor.
Groetje,
Jan.
-
- Karel van der Heiden
- Voorzitter DCH
- Sinds: 09-12-2004
Jan, als ik zie wat er op ons forum voor moois wordt getoond kan het niet anders dan dat men het zo lang mogelijk geheim wil houden. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de bakken van Maichel, Rob, Jan en Erno (om er maar een paar te noemen) zie ik bakken in de prijzen kunnen vallen en wie wil er nou niet een heel jaar gratis voer van Ruto?
Heb jij overigens al ingeschreven met de foto's van jouw bak? Ik geloof dat het op laten groeien van een nest jonge discusvissen in een showbak ook de goedkeuring van de jury zal kunnen wegdragen....
Heb jij overigens al ingeschreven met de foto's van jouw bak? Ik geloof dat het op laten groeien van een nest jonge discusvissen in een showbak ook de goedkeuring van de jury zal kunnen wegdragen....
-
- Erno Dobronyi
- Secretaris DCH / Moderator
- Sinds: 10-01-2010
Heren, waar maken jullie zo druk over.
Onder tussen komen de inzendingen langzaam binnen.
De kans om te winnen is aanzienlijk groter, dan bij een bekende loterij of bingoavond!
Dus stuur gewoon wat foto’s op, want niet geschoten is altijd mis.
PS. Ik kan wel wat extra voer gebruiken, want acht aquaria vol met hongerige discusvissen lusten wel wat.
Onder tussen komen de inzendingen langzaam binnen.
De kans om te winnen is aanzienlijk groter, dan bij een bekende loterij of bingoavond!
Dus stuur gewoon wat foto’s op, want niet geschoten is altijd mis.
PS. Ik kan wel wat extra voer gebruiken, want acht aquaria vol met hongerige discusvissen lusten wel wat.
(ver)oordeel pas als je de feiten kent!
Neem een kijkje op onze zolder
-
- DCH_Penningmeester
- Penningmeester DCH
Ha, er is weer een klein nestje van 6 visjes die inmiddels ongeveer een cm zijn.
Dus ik ga die bak niet verstoren met mijn waardeloze fototechniek.
Groet,
Jan.
Dus ik ga die bak niet verstoren met mijn waardeloze fototechniek.
Groet,
Jan.
-
- Martin Twigt
- Lid
- Sinds: 24-04-2009
Knal
100 Cheirodon Axelrodi wildvang, 40 Hemigrammus bleheri, 25 nannobrycon unifasciatus wildvang, 20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang, 4 Rineloricaria Fallax, 4 Peckoltia Vitata, 1 aquarium 1470 liter
-
- Martin Twigt
- Lid
- Sinds: 24-04-2009
ik heb geschoten maar was zeker toch mis
100 Cheirodon Axelrodi wildvang, 40 Hemigrammus bleheri, 25 nannobrycon unifasciatus wildvang, 20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang, 4 Rineloricaria Fallax, 4 Peckoltia Vitata, 1 aquarium 1470 liter
-
- Erno Dobronyi
- Secretaris DCH / Moderator
- Sinds: 10-01-2010
Martin Twigt schreef:
ik heb geschoten maar was zeker toch mis
Volgens mij kan je beter mee doen aan de wedstrijd met echte foto's, want de kans op een jaar voer is toch mooi meegenomen.
Zeker voor een 1470 liter aquarium met:
100 Cheirodon Axelrodi wildvang
40 Hemigrammus bleheri
25 nannobrycon unifasciatus wildvang
20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang
4 Rineloricaria Fallax
4 Peckoltia Vitata
(ver)oordeel pas als je de feiten kent!