nieuw hier
-
- Silke Dogger
- Lid
- Sinds: 03-05-2011
hallo allemaal
ik ben Silke en heb een aquarium van 60x35x40cm(lxdxh) omdat ik aan het sparen ben voor een discus aquarium ben ik op het internet gaan zoeken naar een forum voor discussen en zo kwam ik hier terrecht.
het gaat denk ik nog een tijd duren voor ik echt met de discus ga starten maar het is nooit tevroeg om informatie te zoeken voor een nieuwe soort.
ook omdat ik niet wil dat mijn vissen het uiteindelijk niet naar de zin hebben of meteen het loodje leggen dus...
alle informatie over deze bijzondere en vooral mooie vis is van harte welkom en ik zie jullie op het forum
Groetjes Silke
ik ben Silke en heb een aquarium van 60x35x40cm(lxdxh) omdat ik aan het sparen ben voor een discus aquarium ben ik op het internet gaan zoeken naar een forum voor discussen en zo kwam ik hier terrecht.
het gaat denk ik nog een tijd duren voor ik echt met de discus ga starten maar het is nooit tevroeg om informatie te zoeken voor een nieuwe soort.
ook omdat ik niet wil dat mijn vissen het uiteindelijk niet naar de zin hebben of meteen het loodje leggen dus...
alle informatie over deze bijzondere en vooral mooie vis is van harte welkom en ik zie jullie op het forum
Groetjes Silke
-
- Dennis Waage
- Lid
- Sinds: 05-07-2010
Welkom Silke,
Als je eerlijk bent mag je alles zeggen! (maar je hoeft niet alles te zeggen)
-
- Frans de Bruijn
- Lid
- Sinds: 16-10-2005
Wekom,
en hier is genoeg info te halen. Veel lezen en vragen stellen als je wat wilt weten. Denk er wel aan dat het Discusvirus besmettelijk is waar je nooit meer vanaf komt
.
-
- Herman Vranken
- Lid
- Sinds: 12-11-2008
Welkom Silke
aquarium houden is geen hobby 't is een passie
-
- Rob Nederlof
- Bestuurslid DCH / Moderator
- Sinds: 12-11-2010
Ook hallo!
Hier moet ik maar eens een andere tekst neer zetten.
-
- Hans van Wanrooij
- Lid
- Sinds: 28-04-2008
welkom Silke en veel lees en leer plezier
gr Hans
gr Hans
The discus its Amazing
-
- Peter Peelen
- Lid
- Sinds: 24-01-2009
Hoi Silke, welkom.
En voor nog meer informatie,waaronder clubbladen en avonden is het misschien een idee om lid te worden van DCH.( zie rechts boven )
En voor nog meer informatie,waaronder clubbladen en avonden is het misschien een idee om lid te worden van DCH.( zie rechts boven )
-
- Martin Twigt
- Lid
- Sinds: 24-04-2009
100 Cheirodon Axelrodi wildvang, 40 Hemigrammus bleheri, 25 nannobrycon unifasciatus wildvang, 20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang, 4 Rineloricaria Fallax, 4 Peckoltia Vitata, 1 aquarium 1470 liter