Ik word hier moe van
-
- henk van waal (Jaco)
- Lastpost
- Sinds: 24-12-2010
Op de website van easy-life staat als je een diepe bak heeft je beter voor de t5 800 serie kan gaan en de link onder zeg dat je wel minder licht heeft maar dat het licht dieper door dring met de 900 serie, wat moet ik hier mee. Ik zie nog steeds licht tekort ondanks de ruim 1500 watt die ik al heeft.
http://www.paluzee.nl
http://www.paluzee.nl
-
- Rob Nederlof
- Bestuurslid DCH / Moderator
- Sinds: 12-11-2010
Kunje niet probren om de t5 wat lager te hangen zodatg net de lampen ca 1-2 cm onder watger hangen dan schijjnt het direckt in het water en spiegle het niet op het water
Hier moet ik maar eens een andere tekst neer zetten.
-
- Rob Nederlof
Kunje niet probren om de t5 wat lager te hangen zodatg net de lampen ca 1-2 cm onder watger hangen dan schijjnt het direckt in het water en spiegle het niet op het water
-
- henk van waal (Jaco)
- Lastpost
Rob Nederlof schreef:
-
- henk van waal (Jaco)
- Lastpost
Mike Polet schreef:
reflector gebruiken?
Dat los niks op heb mijn platen al bekleed met wit kast spul dat werk beter.
-
- Rob Nederlof
Je moet die reflector ook niet ONDER de tl hangen, maar er BOVEN!!! 
Jou witte kast spul absorbeert zeker meer licht dan een reflector, maar goed....
Jou witte kast spul absorbeert zeker meer licht dan een reflector, maar goed....
-
- henk van waal (Jaco)
- Lastpost
Iets wat wit is werk beter dan reflectors dat is al jaren bekend.Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.