Discuskwekerij Nhamunda
u bent hier: VoorpaginaForumMededelingen en NieuwsEvenementen › Vivarium 2011, met lezing Bernd Degen

Vivarium 2011, met lezing Bernd Degen

#63497 Geplaatst door Marco Aukes op dinsdag 30 november 2010 14:14:55
Ook op Vivarium 2011 zal er weer genoeg te beleven zijn voor de Discusliefhebber.
Naast de lezing van Oliver Lucanus, die wederom de fraaiste biotoopvideobeelden zal tonen, hebben we speciaal voor de Discusliefhebber voor komend jaar Bernd Degen op het programma staan.

Alhoewel de heer Degen bij jullie liefhebbers waarschijnlijk weinig verdere introductie behoeft, voor de liefhebber hier meer info: http://www.discusdegen.de/index_gb.html

Meer info over het onderwerp van de lezingen zal volgen, evenals de tijdstippen van de lezingen op zaterdag en zondag 26 & 27 Maart 2011, Homeboxx Nieuwegein.

Voor meer informatie over Vivarium: www.vivariumbeurs.nl

Let op, de inschrijving voor de Vviariumwedstrijd is ook weer geopend, met dit jaar in ieder geval deskundig commentaar van Oliver Lucanus bij de inzendingen. Alle deelnemers hebben zowieso prijs in de vorm van een Easylife Pakket.

#64673 Geplaatst door Marco Aukes op maandag 03 januari 2011 13:41:24
Namens het team van Vivarium allemaal de beste wensen!

Vergeten jullie niet als goede voornemens op te nemen om mee te doen met de Vivariumwedstrijd en tevens alvast een mooie foto uit te zoeken voor de fotowedstrijd die deze week open gesteld wordt voor inschrijvingen?

#64674 Geplaatst door Marc Hendriks op maandag 03 januari 2011 14:53:38
Zo gelijk even polsen wie allemaal naar de homeboxx komen

Ook ben ik benieuwd of de club er weer staat met een standje.

Ik ga op zondag, samen met in ieder geval Jan Hogendoorn.
En als ik mij niet vergis zijn wij niet met z'n 2'n
Dus wie o wie gaat er en op welke dag

Gr. marc

#64675 Geplaatst door Karel van der Heiden op maandag 03 januari 2011 17:35:46
Marc,

Natuurlijk staat de club er ook weer met een standje.
Helaas zonder showbakken omdat we de tijd om e.e.a. op de locatie voor te bereiden te kort vinden maar dat komt wel goed in oktober als we zelf een beurs en het ONKD 2011 organiseren

Naast een aantal bestuursleden en sponsoren verwacht ik ook een fors aantal leden dus het kan nog gezellig worden
Gr. Karel

#64676 Geplaatst door Remco van der Boor op maandag 03 januari 2011 17:40:13
Ik ga ook hoor Marc, weet aleen nog niet welke dag.

Gr.Remco

#64677 Geplaatst door Marco Aukes op maandag 03 januari 2011 18:51:42
Karel van der Heiden schreef:
Helaas zonder showbakken omdat we de tijd om e.e.a. op de locatie voor te bereiden te kort vinden

Er zijn nog altijd 4 opbouwdagen voor dit soort activiteiten hoor!

#64678 Geplaatst door jan hogendoorn op maandag 03 januari 2011 19:19:44
Marc Hendriks schreef:
Zo gelijk even polsen wie allemaal naar de homeboxx komen

Ook ben ik benieuwd of de club er weer staat met een standje.

Ik ga op zondag, samen met in ieder geval Jan Hogendoorn.
En als ik mij niet vergis zijn wij niet met z'n 2'n
Dus wie o wie gaat er en op welke dag

Gr. marc

Tel je me nu al voor 2?????
Ik neem niemand mee hoor......dat gezeur wil ik die dag er niet bij hebben
Don't ever take anything for granted, no matter how safe and secure it may seem.
#64679 Geplaatst door Marc Hendriks op maandag 03 januari 2011 19:45:41
Nee, de vrouwen laten we thuis jan, maar er zijn meer mensen die willen gaan, ze weten alleen nog niet welke dag
De rest bedenk zelf maar

#64680 Geplaatst door Martin Twigt op maandag 03 januari 2011 20:40:11
Karel van der Heiden schreef:
Marc,

Natuurlijk staat de club er ook weer met een standje.
Helaas zonder showbakken omdat we de tijd om e.e.a. op de locatie voor te bereiden te kort vinden maar dat komt wel goed in oktober als we zelf een beurs en het ONKD 2011 organiseren

Naast een aantal bestuursleden en sponsoren verwacht ik ook een fors aantal leden dus het kan nog gezellig worden
Gr. Karel
Ik kom met Paul is dat niet gezellig genoeg?

- Aangepast door Martin Twigt (03-01-2011 20:40:23)
100 Cheirodon Axelrodi wildvang, 40 Hemigrammus bleheri, 25 nannobrycon unifasciatus wildvang, 20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang, 4 Rineloricaria Fallax, 4 Peckoltia Vitata, 1 aquarium 1470 liter
#65850 Geplaatst door Marco Aukes op dinsdag 08 februari 2011 21:50:56
Vergeet niet je mooiste foto in te sturen voor onze fotowedstrijd! Kleine moeite, groot plezier en wie weet is jouw foto straks te vinden op Vivarium en kiest het publiek jouw foto als de mooiste van de tien!

Meer informatie is te vinden op onze website.