kweek verslag
-
- Dennis Waage
- Lid
- Sinds: 05-07-2010
Voor de mensen die het leuk vinden wil ik graag bijhouden hoe het met het nieuwe kweekkoppel gaat.
Dit is vader red passion man.

De Mystiqe albino red cover vrouw.

Ze zitten nu een paar dagen in de kweekbak en zijn de 1e dag gelijk begonnen met afzetten. Vanmorgen zijn de eerste 25-30 eitjes uitgekomen de rest is grotendeels beschimmeld. Ik ga er nog even geen foto's van maken omdat de man heel erg waakzaam is en ik zou niet willen dat hij spontaan alles op eet. Het lijkt me sterk dat het de eerste keer gelijk goed gaat maar je weet het nooit.
Ik hou jullie op de hoogte.
Dit is vader red passion man.

De Mystiqe albino red cover vrouw.

Ze zitten nu een paar dagen in de kweekbak en zijn de 1e dag gelijk begonnen met afzetten. Vanmorgen zijn de eerste 25-30 eitjes uitgekomen de rest is grotendeels beschimmeld. Ik ga er nog even geen foto's van maken omdat de man heel erg waakzaam is en ik zou niet willen dat hij spontaan alles op eet. Het lijkt me sterk dat het de eerste keer gelijk goed gaat maar je weet het nooit.
Ik hou jullie op de hoogte.
Als je eerlijk bent mag je alles zeggen! (maar je hoeft niet alles te zeggen)
-
- Jeroen Fleer
- Lid
- Sinds: 17-04-2010
Twee prachtige vissen Dennis ben benieuwd! succes man!
-
- Herman Vranken
- Lid
- Sinds: 12-11-2008
mooie vissen vooral vadertje ga zo voort
aquarium houden is geen hobby 't is een passie
-
- Dennis Waage
- Lid
Bedankt, er zijn nog steeds ong.30 larfjes.
-
- Martin Twigt
- Lid
- Sinds: 24-04-2009
wow wat een mooie discusvissen, ik zal maar niet vragen waar deze vandaan komen
100 Cheirodon Axelrodi wildvang, 40 Hemigrammus bleheri, 25 nannobrycon unifasciatus wildvang, 20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang, 4 Rineloricaria Fallax, 4 Peckoltia Vitata, 1 aquarium 1470 liter
-
- Dennis Waage
- Lid
Martin Twigt schreef:
wow wat een mooie discusvissen, ik zal maar niet vragen waar deze vandaan komen 
Uit Maleisië, ha ha ha
-
- Dennis Waage
- Lid
Vanochtend zaten er 2 op de huid bij de vader. Moeder werd weggestuurd door vader maar heeft toch kans gezien om alles op te eten. Ze zal wel opnieuw af willen zetten. Geeft mij wel de kans om een fototje te maken.

Volgende keer beter.

Volgende keer beter.
-
- Martin Twigt
- Lid
- Sinds: 24-04-2009
zijn ze nu gelijk ook van kleur? want op de andere foto's zijn ze meer roze en nu zijn ze geel en geel oranje.
100 Cheirodon Axelrodi wildvang, 40 Hemigrammus bleheri, 25 nannobrycon unifasciatus wildvang, 20 Symphysodon aequif.aequif.Téfé wildvang, 4 Rineloricaria Fallax, 4 Peckoltia Vitata, 1 aquarium 1470 liter
-
- Dennis Waage
- Lid
Martin Twigt schreef:
zijn ze nu gelijk ook van kleur? want op de andere foto's zijn ze meer roze en nu zijn ze geel en geel oranje.
Ja, met larfjes zijn ze donkerder.
-
- Herman Vranken
- Lid
- Sinds: 12-11-2008
komt wel vanzelf volhouden zo
aquarium houden is geen hobby 't is een passie