200x60x60
-
- Ron van Oudenaarden
- Lid
- Sinds: 03-06-2007
het is veel werk maar hij draait , mijn 2 meter bak.

hij is binnen !

de eerste loodjes

het wortelhout erin

de planten

en na de kleine vissen en l-nummers te hebben laten wennen de discussen erin en dan staat hij er nu zo bij.
alles van mijn 2 oude bakken zit in de grote nieuwe , zand / planten / vissen / water / pompen , dus dat moet goed komen.
groeten ron

hij is binnen !

de eerste loodjes

het wortelhout erin

de planten

en na de kleine vissen en l-nummers te hebben laten wennen de discussen erin en dan staat hij er nu zo bij.
alles van mijn 2 oude bakken zit in de grote nieuwe , zand / planten / vissen / water / pompen , dus dat moet goed komen.
groeten ron
-
- Bas Nonner
- Lid
- Sinds: 03-02-2005
mooi hoor zo'n doorkijkbak heel erg leuk
trigon 350 met 5 discusvissen (rood turqouise) en verder 13 c.sterbai, 1 knormeerval en een 1zweepstaartmeerval.
-
- Mike Koning
- Lid
- Sinds: 11-12-2006
Mooie bak
Give a man a fire and he's warm for the day. But set fire to him and he's warm for the rest of his life.
-
- Roy Hermans
- Lid
- Sinds: 22-01-2007
hele mooi bak joh!! ik vind zo een doorkijk bak ook wel iets hebbe
en ik zie dat je een co2 systeem hebt dan ga je neem ik aan nog meer planten erin zetten toch??
-
- Ron van Oudenaarden
- Lid
Quote:
hele mooi bak joh!! ik vind zo een doorkijk bak ook wel iets hebbe en ik zie dat je een co2 systeem hebt dan ga je neem ik aan nog meer planten erin zetten toch??
er komen niet al te veel planten , als ze maar mooi groeien.
-
- Mark Gilden
- Lid
- Sinds: 19-10-2006
Mooie bak
Wat ik me wel afvraag is of je discussen niet schrikachtig worden in zo'n open bak. Wat zijn je ervaringen tot nu toe?
We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.
-
- Ron van Oudenaarden
- Lid
eigenlijk verbaasd het me hoe goed ze ermee omgaan , ze komen zelfs bij je kijken als we op de bank zitten ! 
elke keer als je voorbij loopt , komen ze meteen naar boven omdat ze eten denken te krijgen
elke keer als je voorbij loopt , komen ze meteen naar boven omdat ze eten denken te krijgen
-
- Ron van Oudenaarden
- Lid
nog even 2 foto`s zoals het nu is , wat planten erbij.

ze voelen zich erg op hun gemak in de doorkijkbak , ze eten uit de hand

mijn koppel heeft 1 kant van de bak ingenomen en zijn druk aan het poetsen.
en aan de andere kant heb een dame die afzet maar die is nog opzoek naar een verantwoordelijke man.
groeten ron

ze voelen zich erg op hun gemak in de doorkijkbak , ze eten uit de hand

mijn koppel heeft 1 kant van de bak ingenomen en zijn druk aan het poetsen.
en aan de andere kant heb een dame die afzet maar die is nog opzoek naar een verantwoordelijke man.
groeten ron